افزایش کامنت اینستاگرام
ارتقاء کامنت اینستاگرام یک کدام از مهم ترین فاکتورهای ارتقا تعامل در حساب شماست. از سال ۲۰۱۶ که الگوریتم اینستاگرام عوض شده؛ بازدید پستها ذیل آمده و به همین ترتیب پستها، کامنت و لایک کمتری اخذ می نمایند. بازاریابان کانالهای اجتماعی نسبت به قبلی فعالیت طاقت فرساتری در پیش رو داراهستند؛ زیرا یوزرها ۷۰ درصد از پستهای فید را از دست می دهند. یکسری فاکتور در سکو بندی یک پست در فید اینستاگرام تأثیر میگذارد. تعداد لایک و کامنت پست، یکی آنهاست. چنانچه فالوورها محتوای شمارا دوست داشته باشند؛ یک سیکل برخورد مثبت تولید میگردد : هرچه فالوورها پستهای شمارا اضافه لایک نمایند و برای آنها بیش تر کامنت بگذارند؛ احتمال ظواهر شدن محتوای شما در کاغذ اکسپلور بیش تر میباشد. جایی که کاربرانی که شمارا نمیشناسند؛ پستهای دوستداشتنی شمارا می بینند.
- مسابقه برگزار کنید
اولی و سهل وآسانترین راهی که برای ارتقاء کامنت و شرکت کردن در اینستاگرام به شما توصیه میدهیم؛ برگزاری مسابقه میباشد. شما می توانید مسابقه معمولیای برگزار نمائید. از مخاطبان خویش بخواهید پاسخ یک سوال را بدهند، لحاظ بدهند و یا این که دوستانشان را در کامنتها تگ نمایند. فعالسازی هریک از این مسابقات، ارتقا کامنت به دنبال خواهد داشت
- از کاربران بخواهید نظر بدهند
یک طرز معمولی برای تهیه کردن کامنتهای بیش تر در اینستاگرام، درخواست از فالوورهایتان میباشد. محتوایی در حساب خویش منتشر فرمایید، از یوزرها بخواهید حیث بدهند. برای مثال : «موافقید یا این که مخالف؟»، «لحاظ شما چه میباشد؟»، «کدام را تعیین میکنید؟» و نمونههای فراوان دیگر. این یک منش درگیر کننده و راحت برای تعامل با مخاطبانتان میباشد و همینطور به ارتقا کامنت در اینستاگرام یاری میکند
- محتوای سرگرم کننده، شگفت انگیز و یا ترغیب کننده منتشر کنید
تحقیقاتی که در رابطه علت وایرال شدن محتوا در کانالهای اجتماعی صورت گرفته میباشد؛ نشان میدهد برانگیختن احساسات از مهمترین فاکتورهای وایرال شدن محتوا میباشد. پستهایی که مخاطب را سورپرایز نماید و یا این که منجر تحریک احساس فضولی وی شود. به این ترتیب به محتوایی تصور کنید که احساسات محاطبان را طوری سرگرم نماید که ترغیب به کامنت گذاشتن شوند. محتوای دیدنی برای تماشاچی شما لزوما نباید در رابطه مارک شما باشد. یک نقل پیمان جنجالی، یک لحظه خندهدار و یا این که یک فکت غافلگیر کننده، آن ها را مجاب به کامنت گذاشتن خواهد کرد.
- ویدیو منتشر کنید
آمار نشان می دهد که یوزرها عشق و علاقه متعددی به محتوای ویدیویی دارا هستند. پس بهتر میباشد شما از این زمان استعمال فرمایید. ویدئو دیدنی منتشر فرمایید تا یوزرها از اسکرول کردن در فید نا مرتب دست بکشند و با محتوای شما رابطه برقرار نمایند. در صورتیکه ویدئو جذاب منتشر نمایید مخاطب ریلکسخیس از عکس کامنت می گذارد و رابطه برقرار مینماید.
- هشتگ مرتبط استفاده کنید
وقتی که محتوای خویش را با هشتگهای دارای ربط و دوست داستنی اینستاگرام منتشر نمائید، پستهای شما در جستجوی آن هشتگها و کاغذ اکسپلور ظواهر میگردند. هنگامی محتوای شما در اکسپلور منتشر شود، به مخاطبان جدیدی میرسید و احتمال به چنگ آوردن کامنت برای پست شما ارتقا مییابد. پستهای با دستکم یک هشتگ، ۱۲ درصد طولانی تر از پستهای دیگر چشم میشوند. از هشتگهای دارای اسم و رسم و دوستداشتنی در اینستاگرام برای ارتقاء تدبیر از مارک خویش به کار گیری فرمایید و در غایت ارتقا دوراندیشی سبب ارتقا اینگیجمنت خواهد شد.
- محتوا را در زمان مناسب منتشر کنید
بحث در مورد بهترین زمان روز برای انتشار محتوا در شبکههای اجتماعی بحثهای زیادی وجود دارد.
بهترین زمان انتشار محتوا بسته به صنعت، فالوورهای شما و اینکه چه نوع محتوایی ارسال میکنید؛ متفاوت است.
- از چهره افراد در پستهایتان استفاده کنید
با این واقعیت کنار بیایید. سلفیها جذاب هستند. و شاید ندانید که، آنها برای استراتژی محتوای شما نیز مناسب هستند.
با تجزیه و تحلیل بیش از ۱ میلیون پست در اینستاگرام توسط انستیتوی فناوری جورجیا و مرکز تحقیقات یاهو مشخص شد که پستهایی با چهرههای انسانی ۳۲٪ احتمال کامنت گذاشتن و ۳۸٪ احتمال لایک کردن را افزایش میدهد.
عکسهای سلفی، عکسهای گروهی، و عکسهای صادقانه در اکانت خود منتشر کنید و ببینید مخاطبان شما سمت انسانی برند شما را نیز دوست دارند یا خیر.
- استفاده از ربات های اینستاگرام
استفاده از ربات ها نیز در این کار موثر است، اما استفاده از ربات اینستاگرام خوب. ربات اینستاگرام کاربر مجازی از بهترین ربات های اینستاگرامی میباشد، که میتواند به شما کمک کند.
این ربات را از سایت کاربر مجازی یا از لینک زیر میتوانید تهیه کنید.
https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-اینستاگرام-کاربر-مجازی
- ۹۹/۰۱/۱۶